dijous, 15 de febrer de 2018

Psicologia aplicada al màrqueting

La setmana passada l'alumne de 1r cicle de  Gestió de Vendes i Espais Comercials van  rebre la darrera sessió de psicologia aplicada al màrqueting. Durant aquest sessió van tenir l'oportunitat de sortir de la seva zona de confort a través d’una dinàmica vivencial que tenia per objectiu treballar la confiança, la valentia i la seguretat. Amb els ulls tancats, els alumnes tenien que córrer cap als seus companys; una vegada a la xarxa el participant tenia que compartir la seva experiència.  

Posteriorment, els alumnes van organitzar-se per grups per elaborar un producte nou a través d’un objecte molt conegut: el clip. D’aquesta manera, cada grup van pensar i després elaborar una fitxa del producte que volguessin vendre, amb les característiques del producte: el target del comprador, el preu, i una proposta d’anunci que, finalment, tenien que portar a escena. L’objectiu d’aquesta última dinàmica era incrementar el treball en equip, la confiança en l’altre, la creativitat i l’emprenedoria en totes les seves dimensions, especialment, en la ‘recepta’ escollida per arribar de forma efectiva al client.